środa, 15 marca 2017

Gra LPS i 2 shorty.

Hejo!

Witajcie po dłuższej przerwie!
Na początek dziękuję Wam bardzo za wszystkie komentarze!!!
Ogólnie mam dużo pomysłów i chęci na nowe notki, ale niestety poza LPS jest również nauka i muszę ją trochę ogarnąć. Jednakże posty postaram się pisać jak najczęściej. <3

Dzisiejsza notka poświęcona będzie baaaaardzo unikatowej grze, którą mama upolowała mi na Allegro. :) A mianowicie grze, która oczywiście jest oryginalną grą Littlest Pet Shop. 



Znajdują się w niej 4 figurki. 
Gra została wyprodukowana w Irlandii. Powstała w 2005 roku, a figurki w 2004. W opakowaniu znajdują się: figurki, plansza, żetony, instrukcja i strzałka, która po zakręceniu wskazuje liczbę ruchów.  







Zadaniem graczy jest jest zebranie po jednym żetonie z każdego koloru i dotarcie z nimi do "domku".
Po drodze gracze napotykają pola jak np. "monkey business" - kiedy staniemy na tym polu możemy zabrać żeton innemu graczowi.



Grałam w tę grę i jest przy niej mnóstwo śmiechu i zabawy :D

To teraz o figurkach. Do gry zostały załączone figurki jak niżej:



Są to: #3, #5, #8 i #25

Wszystkie figurki mają czerwone magnesiki:



Ciekawostką jest, że posiadam shorthaira niemalże identycznego jak #5, różnicę można zauważyć dopiero po bliskim przyjrzeniu się kotkom.
Jest to short z roku 2006 , z szarym magnesem i mniej pocieniowaną główką i buźką.





Próbowałam znaleźć numer tego kotka, ale bezskutecznie. 
Czy ktoś wie, czy był on bonusem do jakiegoś zestawu? Ktoś ? Coś? XD
Na pewno nie jest on podróbką - mam go od dawna i nie wygląda w ogóle jakby był nieoryginalny.

( Jak tylko czas pozwoli, to na jutro planuje wrzucić kawałek mojej kolekcji. :D )



Pozdrowionka!
Do zobaczenia w kolejnym poście!

6 komentarzy:

  1. Awwww jaka fajna gra ^^ Jejciu ten piesek jest taki cudny!! *o* Fajny post! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ukrywam, bardzo mnie zaciekawiłaś istnieniem wariantu tego shorthaira. Przeszukałam internet i jak na razie jedyne co mi się udało znaleźć to te dwa zestawy: http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/m5JLShP3x3bbUP-gSqXVWQw.jpg, http://thumbs.ebaystatic.com/images/g/QTYAAOSw44BYMb8I/s-l225.jpg
    Czyli tak naprawdę ten short występuje aż w trzech zestawach :o

    No i gratuluję zakupu, sama uwielbiam gry planszowe, a co dopiero takie o tematyce LPS :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to będzie ten z tego zestawu z czapką - bo mam go właśnie z tą czapą :) WOw O_O jak go znalazłaś ? :> dzięki !!
      Taaak, jak też kocham planszówki, taki trochę oldskul , ale dobry oldskul nie jest zły ;D

      Usuń
  3. Świetny post! I genialna gra! :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten shorthair to pierwszy wyprodukowany pop i ma numer #5, istnieje w wariancie z czerwonym magnesem, srebrnym magnesem i dziurką. Zdaje mi się że tu duplikaty numerkowe.
    ~Kamilax

    OdpowiedzUsuń