sobota, 11 marca 2017

Spacer z LPS

Hejka!

Dzisiejszy post poświęcony jest, jak poznaliście po tytule "SPACEROWI Z LPS". A mianowicie byłam w piątek u mojej przyjaciółki.
 Postanowiłyśmy wyjść na spacer z dwoma jej i moimi LPS'ami.
 W trakcie spaceru robiłyśmy LPS'om  zdjęcia.
Było przy tym dużo śmiechu. :) 
Te zdjęcia wyglądają tak:


To jest Bella na trzepaku.


A to Tom, który zabłądził w lesie w lesie. XD


To zdjęcie przedstawia Ricka wspinającego się po wielkiej górze. :-)


Tutaj jest Tom ze swoją koleżanką. :P


A więc to jedna z fotek Pusi.


To drugie jej zdjęcie.


Tu jest śliczna Emy, a poniżej Bella w parku na ławce.


Bella jest bardzo fotogeniczna. XD

  Itani na drzewie?


Tu mam jedną z fotek z romantycznej sesji Ricka i Itani. :D


Znowu "FOTOGENICZNA" Bella.


Małpka na drzewie.


Śliczna Emy.


I znowu Emy przy kwiatkach.


A więc ostatnie zdjęcie to Clio.



Podobały się zdjęcia? 
Piszcie w komkach.:)
( A i jeszcze takie małe info: prawdopodobnie jutro będzie coś w zakładce z MOJĄ KOLEKCJĄ)


To by było na tyle.
Pozdrowionka!
Do zobaczenia w kolejnym poście!




13 komentarzy:

  1. Cześć! Dopiero znalazłam Twojego bloga i bardzo podobają mi się zdjęcia, które robisz. ^^ Powodzenia w dalszym pisaniu. x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki. <3
      Twój blog też jest fajny. :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście bardzo dziękuję. <3
      Twoje zdjęcia i ogólnie blog są boskie. :D

      Usuń
  3. Cześć Paulina. Mam pytanko czy mogłabyś polecić mojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Jejujejujeju oddawaj mi Ricka ;u;

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki. :)
    Ty Też robisz fantastyczne fotki. <3
    (A Ricka nie oddam.) XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i piękna sesyjka! ;*
    Fotka Pusi bardzo mi przypadła do gustu ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromnie dziękuję!:D
    A fotka Pusi faktycznie mi wyszła.:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromnie dziękuję!:D
    A fotka Pusi faktycznie mi wyszła.:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezus Maria jakie śliczne zdjęcia 030

    OdpowiedzUsuń