piątek, 31 marca 2017

Dwa shoppingi.

Cześć! 


Witam Was i przepraszam za baaaaaardzo długą nieobecność. :D
Jak mogliście poznać po tytule, dzisiaj będą dwa shoppingi. 

Shopping #1 to ( bardzo ) unikatowy zestaw, który był okazyjnie kupiony na OLX. Fajne jest to, że pomimo, że zestaw był używany, znajdują się w nim wszystkie oryginalne figurki i akcesoria (brakuje dwóch małych akcesoriów). 
Zestaw dotarł do mnie w stanie bardzo dobrym, a nawet powiedziałabym, że większość figurek jest w idealnym stanie!
Jest on zapakowany w oryginalne pudełko, a cały zestaw nazywa się:
Costco carry case 20 pck.


Całość w opakowaniu wygląda tak:


  


Po otwarciu...


A w nim...


# 1206



# 1211



#1209



#1221



#1210



#1214



#1219



#1213



#1223



#1224



#1205



#1220



#1216



#1218



#1212



#1208



#1217



#1215



#1207




oraz akcesoria:
serek, poidełko, talerz marchewek i sardynki...



koszyczek i klatka z lusterkiem...



ruchoma wanienka:



otwierany transporterek...



terrarium...



Wszystkie figurki posiadają dziurki. 
Wszystkie zwierzaki oczywiście mają już imiona (nadaję im imiona od razu po zakupie), ale zapoznam Was z nimi w zakładce "MOJA KOLEKCJA". 

Jest to zaległy zakup, o którym pisałam wcześniej :) 


Shopping  #2 to paczki, które przyszły do mnie dzisiaj. 


Trzy magiczne kopertki XD  Awww ^_^

W pierwszej z nich był zakup z Allegro od sprzedawcy, od którego kupuję LPSy dość często.

Były to cztery figurki:
Słodki mały kotek z piaskownicą, łódeczką, i rybką, piękna fretka, drugi mały kotek w ubranku i sówka. Jako gratis dostałam dwa pluszaki :) 




W drugiej znajdowały się figurki, które udało mi się wylicytować na Allegro w bardzo dobrej cenie ( aż nie mogłam uwierzyć, że tak mi się udało!) 

Jest to przepiękna shorthairka (z miską jabłuszek) i szary buldog z turkusowymi oczami ( myślę, że obydwie figurki są unikatowe, gdyż nie widuję ich zbyt często).




W ostatniej , trzeciej przesyłce znajdowało się moje LPSowe marzenie <3
A mianowicie ... 
SZARY DOG NIEMIECKI !!!
Doga upolowałam na OLX.
Jest przepiękny !! 




Jak zauważyliście (lub nie ;P), wiele z nowych figurek ma czerwone magnesy (oprócz tych z Costco Carry Case, które mają dziurki). Bardzo lubię czerwone magnesy, zdecydowanie bardziej niż te szare. 

Jestem mega happy z nowo zakupionych Petków XD 
Czy Wam też się podobają? 

Pozdrowionka!
Do zobaczenia w następnym poście!

10 komentarzy:

  1. Oh, jak ja bym chciała taki zestwik^^
    Ten dog to moje marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego doga też chciałam od zawsze. <3
      I moje marzenie w końcu się spełniło!
      A co do tego zestawu to naprawdę nie sądziłam, że kiedykolwiek będę go miała. ( Godzinami wgapiałam się w niego w Google).

      Usuń
  2. Wow, gratuluję zakupów! Ty to masz nosa do okazji :P
    Wybacz, jeśli uznasz to pytanie za niestosowne, ale w jakiej cenie udało ci się upolować ten pierwszy zestaw? (nie musisz odpowiadać)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Des, kosztował 200zł plus wysyłka. Myślę, że jak za taki zestaw ( a w nim 3 popy ) to uczciwa cena :> Jak sądzisz (szczerze) ?

      Usuń
    2. Ja zawsze jak kupuję LPS w jakimś większym zestawie to sobie dzielę cenę przez ilość LPS i patrzę ile wychodzi za sztukę. Tutaj będzie 10 zł, więc uważam, że do dość korzystna cena. No i kupując w oryginalnym zestawie masz pewność, że figurki nie są podrobione ^^
      Mimo wszystko ja bym nie zdecydowała się na zakup, bo wolę kupować częściej, a za mniejsze sumy, niż raz a drożej ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Zazdroszczę ci tych LPS :( tyle pop... Ja mam tylko 1... A za ile je kupiłaś jeśli mogę spytać? ;)

    OdpowiedzUsuń