sobota, 13 maja 2017

Tag kolekcjonerów LPS

Witajcie po dłuższej nieobecności!
Na wstępie dziękuję Wam za wszystkie komentarze :)
Przerwa spowodowana była natłokiem różnych obowiązków, szkoła itp. Pogoda również nie sprzyja siedzeniu przed komputerem, więc czas wyruszyć w teren z aparatem XD
Jednakże przez ten czas nie próżnowałam ( ani trochę) i po pierwsze uzbierało mi się sporo nowych figurek, a po drugie mam naprawdę dużo nowych materiałów i tematów na bloga.
Moja kolekcja petków ostatnio powiększyła się o naprawdę wspaniałe okazy, o których baaardzo marzyłam ♥ , ale o tym w następnej notce.
Mam również projekty ciekawych notek na LPSowe tematy, DIY, dużo zdjęć a także filmiki.
Muszę teraz jeszcze tylko znaleźć czas aby to wszystko ogarnąć, a gdy już nabierze kształtu - wrzucić na bloga.

A tematem dzisiejszej notki jest... # tag kolekcjonerów LPS.
Inaczej mówiąc - lista pytań , która krąży po pet shopowych blogach i pet tubie. Mam nadzieję, że dzięki tym pytaniom będziecie mogli lepiej poznać mnie jako kolekcjonerkę (ale to brzmi XD). Gdybyście jednak mieli dodatkowe pytania do mnie , piszcie w komentarzach!

Zaczynajmy!


1. Gdzie i kiedy zdobyłaś pierwszą figurkę? 
Hmm, to było dość dawno, kilka lat temu, kiedy jeszcze G2 leżały sobie na sklepowych półkach. ^^ Rodzice kupili mi w tesco 2 zestawy z serii pocztówkowej:


Wtedy jeszcze nie kolekcjonowałam figurek LPS, po prostu były to ładne, kolorowe zwierzaczki, które służyły tylko do zabawy :)

2. Ile figurek liczy twoja kolekcja? 
Moja kolekcja liczy ponad 300 figurek, myślę, że około 350 sztuk. Zaczynam powoli mieć kłopot z ustawieniem ich tak , aby wszystkie stały na regale, pięknie wyeksponowane. Nie chcę wrzucać ich do pudełek, ani sprzedawać, bo każda z nich jest dla mnie cenna...

3. Ile masz popularnych LPS?
Popularnych LPS mam ... (liczy...) 56 sztuk.

4. Ile masz brokatowych LPS?
Mam 10 sztuk brokatowych LPS. Są prześliczne i bardzo podobają mi się brokatowe LPS. Na pewno zrobię niedługo sesję z moimi brokatkami.

5. Ile masz LPS z SEP? 
Mam ich również 10 sztuk, ale nie należą one do jakiś specjalnie ulubionych przeze mnie. Są ładne, są SEP i tyle XD

6. Masz jakieś unikaty? Jeśli tak, to jakie?
Owszem, posiadam kilka figurek, które są wg mnie trudno dostępne i dla mnie są dość unikatowe.
Są to na przykład jamniczka i shorthair z costo carry case, collie # 58, savannah, spanielka #156 i inne.
Ale marzą mi się prototypy, zwierzaki z dzienniczkami i tego typu unikaty.

7. Masz jakieś manie LPS?
Taaak, mam ^^ Moją manią są siedzące króliczki - zaczęło się od walentynkowego #557
a później już jakoś poszło... ;) króliczków z tego słodkiego i ślicznego kształtu posiadam 7 sztuk.
Drugą moją manią są kociątka.
Pierwsza była Pusia:
a później doszło kolejne 6 sztuk z tego kształtu.
Są to zdecydowanie dwie moje manie LPS.

8. Jaki jest twój wymarzony LPS? 
Jest to jamniczka #909, niestety jest bardzo trudno dostępna a jej ceny są kosmiczne :(
9. Chciałabyś mieć Comic Con Kitty?
Niekoniecznie. To znaczy, gdybym miała to ok, ale są inne priorytety na mojej liście petków :)

10. Gdzie najczęściej kupujesz LPS?
Allegro a także OLX.

11. Jaka jest twoja ulubiona figurka? Gdzie i kiedy ją zdobyłaś?
Nie mam ulubionej figurki, ponieważ ciężko mi wybrać jedną.

12. Którą serię najbardziej lubisz? G1, G2, G3 czy G4?
Zdecydowanie G2.

13. Co sądzisz o serii G3 i G4? Która wg ciebie jest lepsza?
Cóż, żadna z tych serii nie może się równać G2, w żadnym razie. Niektóre z tych figurek są po prostu brzydkie. Gdybym miała wybrać jedną z nich to raczej G4, ale jest to wybór jak między dżumą a cholerą ;P

14. Co sprawia, że kolekcjonujesz LPS?
Hmm... Pet Shopy są ... ciężko to tak naprawdę ubrać w słowa. Są przyjaciółmi, aktorami, są piękne, każdy inny... Długo by wymieniać. Lubię w nich po prostu wszystko.

15. Co sądzisz o popularnych LPS?
Bardzo lubię popularne kształty, nie dlatego , że są modne, ale uważam, że są to po prostu jedne z ładniejszych kształtów, a także nadają się idealnie do filmów itp. Szkoda, że ich ceny są naprawdę wysokie i aby kupić jakiegoś "popa" w sensownej cenie trzeba się naprawdę naszukać...
Kolekcjonuję wszystkie kształty petków i wszystkie są mi bliskie, nie mogłabym się ich pozbyć, ale jednak do zabaw najczęściej ( i głównie...) wybieram popy.

16. Jak często bawisz się LPS?
Codziennie.

17. Co sprawia Ci największą przyjemność w zabawie LPS?
Że można wymyślać im charaktery, głosy, ubierać je, wymyślać historię...

18. Co sprawia Ci największą przyjemność w kolekcjonowaniu LPS?
Powiększanie kolekcji, w szczególności o wymarzone okazy :)

19. Jak często kupujesz nowe LPS?
Za czesto XD Tak serio, to zależy, czasami dwa razy w tygodniu, czasami raz w miesiącu. Zależy czy jest coś ciekawego do kupienia.

20. Co najbardziej lubisz w LPS?
Wszystko ♥

Pozdrowionka !!
Do zobaczenia w następnej notce!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz