pi膮tek, 21 kwietnia 2017

Dwie nowe figurki.

Witajcie!
Na pocz膮tku chcia艂am podzi臋kowa膰 za wszystkie komentarze i liczne odwiedziny 馃挍馃挍馃挍
Tak, tak, wczoraj na liczniku wybi艂a magiczna liczba ponad 1 tysi膮ca odwiedzin mojego bloga ! XD
Bardzo si臋 z tego powodu ciesz臋 i z tej okazji na nast臋pn膮 notk臋 przygotowuj臋 TAG kolekcjoner贸w LPS.

Dzisiaj chcia艂abym Wam przedstawi膰 moje najnowsze dwie figurki, kt贸re zdoby艂am na allegro.
Nie by艂y one moimi marzeniami, ale kiedy je zobaczy艂am od razu si臋 w nich zakocha艂am <3
Maj膮 w sobie "to co艣" , chocia偶 ka偶da z nich jest w innym stylu.

1. SARENKA #1356 , z serii poczt贸wkowej.



Cukierkowo r贸偶owa z pi臋knymi, romantycznymi wzorkami. Figurka by艂a w zestawie z pa艣nikiem w kolorze pastelowo-turkusowym.



Petek jest moj膮 czwart膮 sarenk膮 w kolekcji.


Wszystkie sarenki maj膮 dziurki.



2. BEAGLE #113
Figurka ma przepi臋kne kolory <3 i ujmuj膮ce spojrzenie. Jest absolutnie przeurocza, dodatkowo bardzo lubi臋 ten kszta艂t. I te piegi , awww ^^ Lubi臋 piegowate figurki i w og贸le piegi (sama te偶 mam kilka).


Figurka oryginalnie by艂a w komplecie z kotkiem (kt贸rego te偶 bardzo chcia艂abym mie膰).


# 113 jest moim trzecim beaglem. Uwieeelbiam je ^^


Numerki # 77 i # 113 maj膮 czerwone magnesiki a # 567 szary.


To  by艂oby na tyle dzisiaj, je艣li chodzi o nowe nabytki XD

呕egnam si臋 brokatowo ^^



Pozdrawiam Was ciep艂o, bo wiosna niestety nie rozpieszcza :/
Do zobaczenia w nast臋pnej notce !


8 komentarzy:

  1. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  2. 艢liczne figurki! Mam beagla, ale w gorszym stanie...
    Oddaj mi #77 >w< ♥

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. faktycznie trafi艂 mi si臋 w stanie prawie idealnym , ale to od sprawdzonego sprzedawcy (stamt膮d prawie zawsze s膮 w super stanie). niestety nie zawsze mam takie szcz臋艣cie i czasami przychodz膮 w takim stanie, 偶e ... nie wiadomo co z nimi zrobi膰 :/

      Usu艅
  3. Gratuluj臋 zakup贸w, naprawd臋 upatrzy艂a艣 pi臋kne figurki. Lepiej dobrze pilnuj swoich sarenek, bo przyjd臋 i ci je zabior臋, s膮 boskie ♥ A ta z kokardk膮 to szczeg贸lnie mnie urzek艂a :3

    OdpowiedzUsu艅
  4. OK, sarenki ukry艂am w bezpiecznym miejscu ;P moja ulubiona to chyba #979.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Dzi艣 znalaz艂am Twojego bloga, jest super :P mam beagla #567 i #77

    OdpowiedzUsu艅
  6. Cze艣膰! Tutaj Kitty! Szczerze jestem troch臋 za du偶a na LSP ale i tak bardzo lubi臋 ogl膮da膰 serial o tej tematyce. Powiem 偶e szliczne s膮 te nowe figurki i gratuluj臋 udanych zakup贸w.
    Kitty

    OdpowiedzUsu艅