czwartek, 13 kwietnia 2017

Sesja zdjęciowa Tosi ♥, Misia ♥ i MOJA KOLEKCJA.

Siemka!

Dzisiaj chciałabym wam zaprezentować moją najwspanialszą, najbardziej kochaną i najbardziej sweetaśną  piesiunię na świecie. XD :P 
 Jest nią moja śliczna sunia. Ma 11 miesięcy. Jest trochę wścibska, ale przy tym kochająca, słodka,bardzo energiczna i śmieszna. Bardzo ją kocham. ♥♥♥ 
Postanowiłam zrobić jej sesję.
 Oto i ona:









 Na jednym ze zdjęć w tle widać mojego drugiego zwierzaka.
 Tym razem jest to kot. Jest dość leniwy i lubi się wylegiwać na łóżkach lub kanapach jak mogliście na tym zdjęciu zauważyć:)  Ma rok i 4 miesiące. Był moim pierwszym zwierzęciem.
Oto jego zdjęcia, kiedy miał ok. 6 tygodni:



Prawda, że słodki?
Jest szansa, że jeżeli kotka mojej cioci będzie miała małe to wezmę jednego.:D ♥♥♥♥♥♥


To na tyle jeśli chodzi o moje zwierzaki.


Teraz przejdźmy do drugiej części posta.

A mianowicie, zdecydowałam, że nie chce mi się ^^ zrobić zdjęć oraz opisów po kolei wszystkich moich ponad 300 LPS. :P XD 
A więc, teraz w zakładce "MOJA KOLEKCJA" możecie zobaczyć całość mojej obecnej kolekcji, na moim regale i specjalnie przygotowanych półeczkach na LPS.
Charaktery i opisy poszczególnych figurek będę prezentować w osobnych notkach.
Kiedyś był to zwykły regał z IKEA (a w zasadzie dwa regały), ale na blogu GalaxisLPS, który bardzo lubię i często czytam podejrzałam, jak jej tata wykonał dla niej takie "schodki" na Pet Shopy.
Tak się złożyło, że akurat miałam takie same listwy na kable w domu (zostały od remontu), kilka sztuk dokupiliśmy w OBI i .... piła poszła w ruch!
Mój tata zrobił mi podobne półki na petki i teraz są znacznie lepiej widoczne. Kiedy stały zwyczajnie na półce na płasko, nie były one w ogóle widoczne (tylko pierwszy rząd). 
Szczegóły moich wszystkich LPS możecie zobaczyć i przeczytać w zakładce "MOJA KOLEKCJA" ....już za chwilę !!! (zaraz po tej notce robię tam update)

Pozdrowionka!
Do zobaczenia w kolejnym poście!







14 komentarzy:

  1. Jakie urocze zwierzaczki^^ Nie znam kota, który nie byłby leniwy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) faktycznie, cały dzień nic nie robią a na końcu i tak zawsze zmęczone ;)

      Usuń
  2. Jakie słodkie! ♥.♥ Mój pies nie dałby sobie zdjęcia zrobić :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zwierzaki i zdjęcia ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jakie kochane! Przytul je mocno ode mnie ♥ *^*

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutkie zwierzątka ♥♥ Cieszę się, że moje półki były dla Ciebie inspiracją xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były, a jakże! Zastanawiałam się długo co by tu zrobić z tym regałem. Widziałam je wcześniej u HannahLPS , ale te Twoje jakieś takie bardziej...realne :) pokazałaś fajnie step by step jak to zrobić - i są ! XD

      Usuń
  6. Cudne zwierzaki :3 uwieelbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierzaki są cudami natury, kocham je wszystkie (no, prawie ;>)

      Usuń